Vertel ons wat je dwars zit

Klachten

Klachten

Vertel ons wat je dwars zit
Het is belangrijk dat je je goed voelt bij de verloskundigen van onze praktijk. We proberen er alles aan te doen om jou en je kindje goed te begeleiden. Toch kan het  voorkomen dat je dat niet zo ervaart, en dat je ontevreden bent of een klacht hebt. Wij hebben je bijvoorbeeld niet goed begrepen, of je hebt een stukje zorg gemist. Wij horen dit graag zo snel mogelijk, om zo de zorg aan jou te kunnen verbeteren of er wat uit te kunnen leren voor de toekomst.

We maken graag een afspraak voor een gesprek
Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. Dan plannen we  tijd om  het rustig met je te bespreken. Afhankelijk van jou bekijken we met wie je in eerste instantie graag zou willen praten, met de betreffende collega of liever eerst een andere collega.

Als we er samen niet uitkomen | De klachtenfunctionaris
We hopen natuurlijk dat het niet zover komt, maar het kan gebeuren dat we er samen niet uitkomen. Of dat je hulp wil bij het indienen van een klacht?

Dan  is er een onpartijdig iemand die kan helpen om samen een oplossing te zoeken. Een klachtenfunctionaris is daar speciaal voor opgeleid.

Je kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Meer informatie
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.